22 Aralık 2012 Cumartesi

Yeni Bir Yıl Gelirken


   Yeni bir yıl gelirken,ben hala evimin mutfağın tadilatına başlamadım.

Mutfak kasaları hazır benim renk seçmemi bekliyor herkes. Gerçi mecburiyetten yola çıktığım durumlar var , mesela mevcut beyaz bir tezgah var o kullanılacak,yerler siyah olacak vs...

  Fakat ben hala alt kapak rengine karar veremedim =(

  
    Bu yılbaşı öncesi ne arkadaşlarımı ne ailemi ağırlayamayacağım,yılbaşı gecesi evimde de
olmayacağım için süslemedim ama mağazamda tam istediğim gibi olmasa da  ufak tefek işler yaptık.

   Ben yılbaşı süslemeleri için çok fazla para harcanmasına karşı olduğum hemde yılbaşı ağacı yerine  kendimiz neler yapabiliriz onlara bakalım istedim.






 
 
 

                                           Mağazamda yaptıklarım

                                          Gülşenin hazırladığı yılbaşı ağacı

 
                                                       Yine mağaza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder